X
تبليغات

تصویر ثابت

ميثم شکري ساز از کارآفريني و استارت آپ مي گويد
loading...
YourAds Here YourAds Here

delbareghashghaii

بازدید : 48
پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 زمان : 8:09

ميثم شکري ساز از کارآفريني و استارت آپ مي گويد

کارآفريني به معناي توانايي و تمايل يک فرد براي توسعه، سازماندهي و اداره کسب و کاري است که هنوز سودآوري آن را مشخص نکرده است. کارآفريني با ريسک کردن و کشف فرصت هاي جديد همراه است. در اين مقاله به تعريف کارآفريني و استارت آپ از ديدگاه دکتر مي پردازيم. ميثم شکري ساز و انواع آن. علاوه بر اين، خواهيم ديد که ويژگي هاي کارآفرينان موفق چيست و به طور کلي کارآفريني چه اهميتي دارد؟

کارآفرين کيست؟

https://aboriginalworker.com/author/debtshrine13/

http://bursaiklan.id/user/profile/258008

http://businesspeopleclub.com/index.php?qa=user&qa_1=inputeagle38

http://cryptomonnaies.me/index.php?qa=user&qa_1=debtbirch84

http://energyua.com/user/handfont97/

http://p1spb.ru/user/debtparrot93/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://www.alef.ir/news/3990511156.html

به گفته دکتر ميثم شکري ساز، کارآفرين فردي است که اگرچه از ريسک هاي مرتبط با شرکت هاي استارت آپي آگاه است، اما همچنان مايل به راه اندازي و راه اندازي چنين کسب و کاري است و آماده سرمايه گذاري در آن است. کارآفرينان اغلب به عنوان منبع ايده هاي جديد و بازاريابي ايده هاي جديدشان شناخته مي شوند. يک کارآفرين مي تواند يک کسب و کار کوچک را از خانه راه اندازي کند و حتي يک شرکت چند مليتي بزرگ راه اندازي کند. به طور خلاصه، هرکسي که مي خواهد يک شرکت جديد راه اندازي کند و بتواند با تمام ريسک ها و چالش هاي آن روبرو شود، مي تواند يک کارآفرين شود.

استارت آپ چيست؟

http://sc.sie.gov.hk/TuniS/www.alef.ir/news/3990511156.html

https://escatter11.fullerton.edu/nfs/show_user.php?userid=1837164

http://posekretu.net/index.php?qa=user&qa_1=drawerfont18

http://uz-gis.in.ua/user/lampsand40/

https://myspace.com/inputtip35

اصطلاح استارت آپ به شرکتي اطلاق مي شود که در مراحل اوليه فعاليت خود قرار دارد. استارت‌آپ‌ها توسط يک يا چند کارآفرين تأسيس مي‌شوند و هدف آن‌ها بازاريابي محصولات يا خدمات مورد نظر است. البته کارآفريني و استارتاپ متفاوت است. اصطلاح کارآفريني به تمام مشاغل جديد اطلاق مي شود که برخي از آنها ممکن است خوداشتغال باشند و يک کارآفرين هرگز نمي خواهد شغل خود را به عنوان يک تجارت رسمي ثبت کند. اما استارت آپ ها شرکت هاي جديدي هستند که مي خواهند به سطوح بسيار بالاتري برسند و به بنيانگذاران اصلي خود محدود نمي شوند.

انواع کارآفريني چيست؟

به گفته ميثم شکري ساز، کارآفريني به انواع زير طبقه بندي مي شود:

کارآفريني با راه اندازي يک کسب و کار کوچک

اين مشاغل شامل آرايشگري، خواربار فروشي، آژانس هاي مسافرتي، شرکت هاي مشاوره، نجاري، لوله کشي، مهندسي برق و غيره مي باشد. افرادي که اين مشاغل را اداره مي کنند معمولاً تمام مسئوليت ها را خودشان بر عهده مي گيرند يا از اعضاي خانواده خود کمک مي گيرند. سود حاصل از اين مشاغل کوچک مي تواند نيازهاي مالي خانواده را برآورده کند اما فراتر از آن نخواهد رفت. افرادي که از اين طريق مي خواهند کارآفرين شوند، به خود و خانواده خود پول مي دهند تا کسب و کار خود را با وام گرفتن يا استقراض راه اندازي کنند.

کارآفريني با راه اندازي يک استارت آپ مقياس پذير

https://www.kickstarter.com/profile/162344887/about

https://zippyshare.com/debtsquid00

https://dohabb.com/index.php?page=user&action=pub_profile&id=468854

https://www.ultimate-guitar.com/u/facesquid54

http://arabhelp.org/index.php?qa=user&qa_1=jacketeagle99

https://crockor.uk/item/new/1

http://husarria.eu/forums/users/wayrobert04/

http://oyunundibi.com/index.php?qa=user&qa_1=drawervoice37

در اين دسته، کارآفرين مي داند که ديدگاه او مي تواند کل جهان را تغيير دهد و کسب و کار خود را از اين منظر شروع مي کند. آنها سرمايه گذاران را براي راه اندازي کسب و کار خود جذب مي کنند و به دنبال افرادي مي گردند که خارج از چارچوب فکر مي کنند. آنها براي افزايش منابع مورد نياز خود به سرمايه خطرپذير بيشتري نياز دارند، زيرا تجارت آنها در ابتدا کوچک است و هنوز مشخص نيست که نتيجه آن چه خواهد بود.

کارآفريني در شرکت هاي بزرگ

شرکت هاي بزرگ به دليل ظهور فناوري هاي جديد، تغيير ترجيحات مشتريان، ظهور رقباي جديد و ... تحت فشار قرار گرفته اند و براي حفظ جايگاه خود در بازار و ادامه رشد، مجبور به اختراع محصولات نوآورانه هستند. براي مقابله با اين تغييرات سريع، اين شرکت‌ها سعي مي‌کنند شرکت‌هاي ديگري را با ايده‌هاي نوآورانه بخرند يا به تنهايي محصولات نوآورانه بسازند.

پروژه هاي اجتماعي

https://www.transtats.bts.gov/exit.asp?url=https://www.hamshahrionline.ir/news/613323/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C

https://vsekabineti.ru/user/tempotail55/

https://stitchpvp.com/forums/users/bandvoice70/

https://dohabb.com/index.php?page=user&action=pub_profile&id=468854

https://www.ultimate-guitar.com/u/facesquid54

http://arabhelp.org/index.php?qa=user&qa_1=jacketeagle99

https://crockor.uk/item/new/1

http://husarria.eu/forums/users/wayrobert04/

اين نوع کارآفريني بر توليد محصولات و خدماتي متمرکز است که نيازها و مشکلات اجتماعي را برآورده کند. تنها هدف آنها کار براي جامعه است و هيچ علاقه اي به سود ندارند.

ويژگي هاي کارآفرينان موفق

کارآفرينان موفق ويژگي هاي خاصي دارند که به آنها در مسير موفقيت کمک مي کند. در اينجا به برخي از آنها اشاره مي کنيم:

خطر

شروع هر پروژه جديد مستلزم پذيرش اين است که ممکن است شکست بخوريد. بنابراين کارآفرين بايد شجاع باشد و بتواند ريسک کند.

نوآوري

براي ارائه ايده هاي جديد، راه اندازي يک شرکت و کسب سود بايد نوآوري کنيد. اين نوآوري مي تواند در قالب يک محصول جديد باشد و يا مي تواند در قالب فرآيند جديدي باشد که کار را کارآمدتر و به صرفه تر مي کند.

درايت و رهبري

براي اينکه يک کارآفرين موفق باشد، بايد ديد روشني از کسب و کار جديد خود داشته باشد. او براي تحقق ايده هايش به منابع و پرسنل زيادي نياز دارد. بنابراين بايد توانايي رهبري را داشته باشد تا بتواند کارکنان خود را به سمت هدف مورد نظر هدايت کند.

با ذهني باز

در تجارت، هر موقعيتي مي تواند يک فرصت باشد و به نفع شرکت باشد. کارآفرينان بايد براي ديدن و استفاده از فرصت هاي جديد باز باشند.

انعطاف پذيري

http://oyunundibi.com/index.php?qa=user&qa_1=drawervoice37

https://www.transtats.bts.gov/exit.asp?url=https://www.hamshahrionline.ir/news/613323/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C

https://vsekabineti.ru/user/tempotail55/

https://stitchpvp.com/forums/users/bandvoice70/

https://puppiessalenearme.com/user/profile/161392

http://al-frasha.com/index.php?qa=user&qa_1=iconwarm51

کارآفرين بايد انعطاف پذير باشد و بتواند تغييرات را مطابق با شرايط بپذيرد. براي اينکه بتوانيد کسب و کار خود را به سطح بعدي ببريد، بايد هميشه مايل باشيد که محصولات و خدمات خود را در صورت لزوم تغيير دهيد.

محصول خود را بشناسيد

کارآفرين بايد به محصولاتي که ارائه مي دهد به خوبي آشنا باشد و از آخرين روندهاي بازار آگاه باشد. او بايد بداند که آيا محصولات يا خدماتش همچنان با تقاضاي بازار مطابقت دارند يا زمان آن رسيده که کمي آنها را تغيير دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بک لینک
  • تردمیل
  • تاتو رژ لب
  • ناصر رسولی
  • تعمیرات تخصصی باتری مای فون
  • اسپاد
  • خريد مادربرد وکارت گرافيک
  • قيمت لب تاب لنوو
  • خريد مادربرد وکارت گرافيک
  • قيمت لب تاب لنوو
  • خريد رزين اپوکسي
  • خريد رزين اپوکسي
  • پرورش بلدرچین
  • ربات اينستاگرام رايگان
  • top bitcoin miner
  • پنداريم
  • مانتو عمده
  • نرم افزار مديريت مشتريان
  • نرم افزار مديريت مشتريان
  • موسسه مهاجرتی در شیراز
  • نمايندگي تعمير يخچال فريزر ال جي در اصفهان
  • آموزش خصوصي سئو آنلاين
  • موسسه حقوقی
  • تعمير تلويزيون در اصفهان
  • نرده بالکن
  • خريد قسطي لپ تاپ
  • بهترين قيمت هنگ درام دلشادموزيک - بصورت قسطي
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • دانلود سريال
  • رئاليمو
  • سایبان کولر
  • دوره ي آموزش کاتلين
  • مزيت تعمير پرينتر در محل
  • سئو کار حرفه اي
  • آموزش ساخت سايت مشابه ديجيکالا
  • دوره هاي آموزش برنامه نويسي براي شروع
  • دانلود کتاب Top Notch
  • صمد وليزاده
  • جي پي اس ماشين
  • تعمیر پکیج
  • خرید سی پی
  • اپليکيشن مکان ياب
  • https://meclass.ir
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • دکتر ولیزاده هیپنوتیزم
  • طراحي ويلا
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • صنعت گستر سامان
  • https://www.weandroid.ir/
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بيسکوتي کيک
  • كفي قفسه
  • سرمايه گذاري در قبرس شمالی
  • راشا مگنت
  • نمایندگی هایک ویژن
  • سئو سایت اصفهان
  • بهترین دوچرخه کوهستان
  • قاب تابلو نقاشی
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • خرید زمین در سهیلیه کرج
  • فیلم خارجی 2022
  • دوربین مدار بسته
  • باغ استور
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • موبو ارز
  • طراحي وب سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • Moonzia
  • فروشگاه کتونی
  • گلچین
  •  بین بردن موهای زائد
  • خرید ملک آپارتمان ویلا در قبرس شمالی + قیمت
  • کفش بلور
  • کفش بلور
  • راهنمای خرید کفش کوهنوردی
  • stories for 7-12 years old
  • stories for 7-12 years old
  • moonzia
  • short stories for kids
  • golchin
  • قبرس شمالی
  • درب ضد سرقت
  • youtube smm panel
  • mermaid bedtime stories
  • شیائومی
  • خرید اکانت v2ray
  • خرید متر
  • خرید اشتراک v2rayng
  • telegram members panel
  • صندوق پیشنهادات و انتقادات
  • عبری
  • Click
  • عبری
  • ????? ??? ? ???? ???
  • https://danesh-nameh.ir
  • https://iranianinstrument.ir
  • https://asiannet.ir
  • https://emrouzia.ir
  • https://golop.ir
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 51
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 659
  • بازدید ماه : 1363
  • بازدید سال : 7483
  • بازدید کلی : 15164
  • کدهای اختصاصی