X
تبليغات

تصویر ثابت

گواهينامه ISO
loading...
YourAds Here YourAds Here

دلبرِ قشقایی

بازدید : 6
يکشنبه 24 اسفند 1399 زمان : 13:46

ISO 9001 يک استاندارد مديريت کيفيت است. اين براي همه سازمانها صرف نظر از اندازه آن‌ها يا آنچه که انجام مي‌دهند اعمال مي‌شود. اين مي‌تواند به سازمانهاي توليد و خدمات کمک کند تا استانداردهاي کيفي را که در سراسر جهان شناخته‌شده و مورد احترام است ، بدست آورند.

خط مشي کيفيت بيانيه‌اي رسمي از مديريت است که با طرح تجاري ، بازاريابي و نيازهاي مشتري ارتباط نزديک دارد. خط مشي کيفيت در همه سطوح و توسط همه کارمندان قابل درک و دنبال است. به هر کارمندي اهداف قابل اندازه گيري داده مي‌شود تا در جهت رسيدن به آن تلاش کند.

تصميمات مربوط به سيستم کيفيت بر اساس داده‌هاي ثبت شده گرفته مي‌شود و سيستم مرتباً ازنظر انطباق و اثربخشي کنترل و ارزيابي مي‌شود.

سوابق بايد چگونگي و محل پردازش مواد اوليه و محصولات را نشان دهند تا بتوان محصولات و مشکلات را از طريق منبع جستجو کرد.

شما بايد نيازهاي مشتري را تعريف کنيد و سيستم‌هايي براي برقراري ارتباط با مشتريان در مورد اطلاعات محصول ، سؤالات ، قراردادها ، سفارشات ، نظرات و شکايات ايجاد کنيد.

هنگام توليد محصولات جديد ، بايد مراحل توليد را با آزمايش مناسب در هر مرحله برنامه ريزي کنيد. شما بايد تست و مستند کنيد که آيا اين محصول الزامات طراحي ، الزامات نظارتي و نيازهاي کاربر را برآورده مي‌کند.

شما بايد مرتباً از طريق مميزي‌ها و جلسات داخلي عملکرد را مرور کنيد. مشخص کنيد آيا سيستم کيفيت کار مي‌کند و چه پيشرفت‌هايي مي‌تواند انجام شود. با مشکلات گذشته و مشکلات بالقوه کنار بياييد. اين فعاليتها و تصميمات حاصل را ثبت کرده و اثربخشي آن‌ها را کنترل کنيد (توجه داشته باشيد: براي مميزي‌هاي داخلي به روش مستند نياز داريد).

براي رسيدگي به ناسازگاري واقعي و بالقوه (مسائل تأمين کننده يا مشتري يا مسائل داخلي) به روشهاي مستند نياز داريد. اطمينان حاصل کنيد که هيچ کس از محصول بد استفاده نمي‌کند ، تعيين اينکه با محصول بد چه کاري بايد انجام شود ، با دليل اصلي مشکل برخورد کرده و سوابق را براي استفاده به‌عنوان ابزاري براي بهبود سيستم ثبت کرده است.

نسخه‌اي از استاندارد ISO 9001: 2015 را خريداري کنيد

اگر قبلاً اين کار را نکرده‌ايد ، توصيه مي‌کنيم با خريد پيش نويس نسخه يا بازنگري‌هاي نهايي استاندارد ، هم اکنون آماده شويد.

به‌طور گسترده‌اي شناخته‌شده است که مديريت کيفيت مناسب ، تجارت را بهبود مي‌بخشد ، که اغلب تأثير مثبتي بر سرمايه گذاري ، سهم بازار ، رشد فروش ، حاشيه فروش ، مزيت رقابتي و جلوگيري از طرح دعوا دارد. به گفته ويد و بارنز ، اصول کيفيت در ISO 9001: 2015 نيز صحيح است ، که اظهار داشتند: "دستورالعمل‌هاي ISO 9000 مدل جامعي از دستگاه‌هاي مديريت کيفيت را ارائه مي‌دهند که مي‌تواند باعث شود هر شرکتي که ISO را اجرا مي‌کند ، اغلب مزاياي زير را بدست آورد:

يک روند کارآمدتر و موثرتر ايجاد کنيد

افزايش رضايت و حفظ مشتري

کاهش مميزي‌ها

ارتقا Marketing بازاريابي

انگيزه ، آگاهي و روحيه کارمندان را بهبود ببخشيد

تجارت بين‌المللي را ارتقا دهيد

سود افزايش مي‌يابد

کاهش ضايعات و افزايش بهره وري

https://telegra.ph/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-03-03

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 32
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 679
  • بازدید کلی : 990
  • کدهای اختصاصی
    \r\n